برگزاری سلسله دوره آموزشی مشترک بهورزان و آبداران با هدف ارتقای سلامت آب در استان اردبیل

۲۷ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۲:۵۸ کد : ۴۳۵۰۵ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۹
دومین جلسه از دوره آموزشی مشترک ویژه بهورزان و آبداران استان اردبیل، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب استان، به منظور افزایش سطح دانش و مهارت در حوزه سلامت آب و رفع مشکلات احتمالی برگزار شد.
برگزاری سلسله دوره آموزشی مشترک بهورزان و آبداران با هدف ارتقای سلامت آب در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دومین جلسه از دوره آموزشی مشترک بهورزان و آبداران استان، روز سه‌شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۵، با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان پارس آباد برگزار گردید.

 

 این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات مرتبط با آب و فاضلاب و افزایش هماهنگی بین بخشی ، با توضیحات مهندس صامت صالحیان، کارشناس مسئول برنامه آب و فاضلاب معاونت بهداشت، مهندس داورپناه، مدیر مرکز پایش آب و فاضلاب استان و مهندس رادنیا، رئیس گروه کنترل کیفی استان، برگزار شد.

 

 در این نشست، مسئولان و کارشناسان بهداشت محیط، بهورزان شهرستان و همچنین مسئول آب و فاضلاب شهرستان حضور داشتند و مباحث آموزشی مرتبط با سلامت آب و پایش آن ارائه شد.

 

برگزاری این جلسات آموزشی مشترک، بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت می‌گیرد و برنامه‌ریزی شده است تا در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل نیز برگزار شود. این دوره‌ها نقش کلیدی در تضمین سلامت آب آشامیدنی و پیشگیری از بروز بیماری‌های ناشی از آب در سطح جامعه ایفا خواهدکرد.

آخرین ویرایش ۲۷ خرداد ۱۴۰۵

نظر شما :