برگزاری جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی مراکز منتخب شبانه‌روزی در چهار شهرستان استان اردبیل

۰۷ تیر ۱۴۰۵ | ۰۷:۴۹ کد : ۴۳۶۲۹ اخبار معاونت اخبار مهم اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۹
جلسه هماهنگی راه‌اندازی مراکز منتخب شبانه‌روزی در شهرستان‌های انگوت، نیر، سرعین و اصلاندوز با حضور معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
برگزاری جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی مراکز منتخب شبانه‌روزی در چهار شهرستان استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه هماهنگی به‌منظور برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی مراکز منتخب شبانه‌روزی در شهرستان‌های انگوت، نیر، سرعین و اصلاندوز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهندس یوسف بابایی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر سعید صادقیه اهری، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر مسعود امن‌زاده، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان مرتبط تشکیل شد، موضوعات اجرایی و هماهنگی‌های مورد نیاز برای آغاز فعالیت این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

حاضران در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه و تقویت دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت، بر تسریع در فرآیندهای اجرایی، تأمین زیرساخت‌های لازم و هماهنگی بین‌بخشی برای راه‌اندازی هرچه بهتر این مراکز تأکید کردند.

آخرین ویرایش ۰۷ تیر ۱۴۰۵

نظر شما :