برگزاری جلسه هماهنگی برای راهاندازی مراکز منتخب شبانهروزی در چهار شهرستان استان اردبیل
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه هماهنگی بهمنظور برنامهریزی و انجام اقدامات لازم برای راهاندازی مراکز منتخب شبانهروزی در شهرستانهای انگوت، نیر، سرعین و اصلاندوز برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مهندس یوسف بابایی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر سعید صادقیه اهری، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر مسعود امنزاده، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان مرتبط تشکیل شد، موضوعات اجرایی و هماهنگیهای مورد نیاز برای آغاز فعالیت این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.
حاضران در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه و تقویت دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت، بر تسریع در فرآیندهای اجرایی، تأمین زیرساختهای لازم و هماهنگی بینبخشی برای راهاندازی هرچه بهتر این مراکز تأکید کردند.



نظر شما :